5 tips om meer controle te krijgen over je online reviews en reputatie

     Dinsdag 26 november

     12u30 - 13u30

Hoe meer tevreden klanten je hebt, hoe beter! Maar hoe doe je dat juist? Schrijf je snel in voor ons webinar en ontdek 5 cruciale tips om je online reputatie te beheren!

Ik schrijf me in

Webinars van FCR Media zijn:

  • Kort en krachtig
  • Boordevol tips
  • Volledig gratis
  • Gericht op de kmo
Onze hosts zijn steeds de meest geschikte experts met veel ervaring die hun kennis maar al te graag met je te delen.

 

Door op de knop hierboven te klikken, ga je akkoord met de algemene voorwaarden en geef je FCR Media de toestemming om jou te contacteren. Je contactgegevens worden conform het privacybeleid van FCR Media verwerkt. Je bent ervan op de hoogte dat het webinar wordt opgenomen en dat de opname uitsluitend gedeeld wordt met iedereen die zich voor het webinar heeft ingeschreven.

Wat mag je van dit webinar verwachten?

Reviews verzamelen
Hoe meer positieve reviews, hoe beter je online reputatie. Maar weinig klanten nemen de moeite om een recensie achter te laten. Leer hier hoe je hen gemakkelijk overtuigt!
Omgaan met reacties
Complimentjes zijn altijd leuk, commentaar of boze klanten natuurlijk niet. Het is belangrijk dat je, ook online, professioneel reageert op alle reacties. Wij leggen het graag aan je uit!
De juiste tools selecteren
Reviews verzamelen is één ding, erop reageren iets anders. Toch zijn er handige platformen waarmee je gemakkelijk je reviews beheert. Benieuwd naar de opties?

Leer bij met Ronald en Bjorn

DIGITAL EXPERTS

Ronald: Als Sales Training & Development Expert heb ik al twee jaar het voorrecht om een team van experten te ondersteunen. Zij helpen onze klanten bij hun digitale marketinginspanningen. Zo ben ik ervan op de hoogte welke vragen er leven bij kmo’s en hoe ik hun digitale noden kan invullen.

Bjorn: Met meer dan 20 jaar marketingervaring help ik kmo's met de juiste oplossingen door steeds op de hoogte te blijven van de nieuwste trends. Ik geloof dat een sterke online reputatie, opgebouwd door wat anderen over je bedrijf zeggen, de sleutel is tot succes. En net dàt leg ik graag aan jullie uit!

Ik schrijf me in