Gratis Webinar
Woensdag 29 maart om 12u30
Wil jij je klanten écht aan je zaak binden? Het is de ideale manier om klanten tevreden te houden én ze laten terugkomen! Leer de basis en de verschillende strategieën die hierbij komen kijken in dit gratis webinar.
InschrijvenDIGITAL EXPERT
Als people manager leg ik de nadruk op de band tussen verkopers en klanten. Ik onderzoek steeds nieuwe strategieën en methodes om een zaak te laten groeien. Die kennis deel ik graag met startende kmo’s tijdens interactieve webinars.
ONTDEK HET BELANG
Dat tevreden klanten belangrijk zijn, moeten we je niet uitleggen. Daarom gaan we hier dieper in op het 'waarom'. Dit kunnen we alvast verklappen: het heeft haast allemaal met een hogere omzet te maken!
LEER JE KLANTEN KENNEN
Er zijn verschillende manieren om je klanten te leren kennen. Het is belangrijk om hun aankoopproces te analyseren, wat ze kopen en waarom ze terugkomen. Die data verzamelen, daar begint het mee!
MAAK ZELF EEN LOYALITEITSPLAN
Een loyaliteitsplan kan even uniek zijn als je zaak, maar dat hoeft ook niet. In dit webinar ontdek je wat werkt en wat niet, zodat je de meest succesvolle strategieën op je eigen zaak kunt toepassen.
Schrijf je snel in, want de plaatsen zijn beperkt.
Inschrijven